WERKWIJZE & GRATIS TOOLS

RESULTAAT IN 4 STAPPEN

Wat gaat goed en wat kan beter?

In samenwerking met uw klanten ontwikkelt u een klantstrategie op basis van vier stappen:

1) integrale waarde als fundament

2) creëren objectief en nieuw inzicht

3) realiseren omnichannel streetwise verbinding

4) verbeteren en managen van het resultaat

Deze stappen begeleidt u vanuit het ECFS-Value Model (zie afbeelding). De start van de ontwikkeling van een business of marketingplan begint met een scan van uw organisatie getoetst aan het ECFS-Value model. Een succesvolle nieuwe methode om marketing, communicatie en verkoop direct te verbeteren. 

Het model is gebaseerd op inzichten vanuit de slimme technologie, succesvolle en toonaangevende organisaties en beproefde klantwaarde-/management-modellen. Deze methodiek is door ondergetekende en het marketing en reclame bureau Crossminds ontwikkeld.

Het toepassen van deze methodiek helpt om de integrale klantgerichtheid van organisaties inzichtelijk te maken, ontwikkelkansen te benoemen en de vertaling te maken naar de praktijk. Hiermee geeft het richting om een optimale klantstrategie een stap dichter bij te brengen.

Door de integrale insight-out aanpak krijgen bedrijven meer inzicht in de financiële consequenties van marketing- en communicatieacties, wordt er gebruik gemaakt van data-kansen en de marketeer kan resultaatgedreven werken.

Het model stelt de mens achter de medewerker en klant centraal en streeft naar optimale waardetoevoeging voor het bedrijf en haar omgeving. Het model geeft concrete inzichten in hoe u uw klant beter kunt begrijpen, bereiken en aan uw organisatie kunt binden. Rekening houdend met de wereld anno morgen.

ECFS-VALUE MODEL

robertsnel.jpeg

©RobertSnel/Crossminds

1. VANUIT KLANTWAARDE

ECFS Value Model


2. OMNICHANNEL INZICHT

multichannel.jpeg


3. INTEGRAAL VERBINDEN

customer journey.jpeg


4. DUURZAAM RESULTAAT



GRATIS WORKSHOP-TOOLS VOOR UW BEDRIJF

TOUCHPOINTPLAN WORKSHOP

vraag de gratis workshop tools aan

customer journey.jpeg

WORKSHOP WAARDEPROPOSITIE

vraag de gratis workshop tools aan

waardemanagement.jpeg

CUSTOMER JOURNEY WORKSHOP

vraag de gratis workshop tools aan

customerjourney.jpeg
robert snel.jpeg customer journey

BUSINESS-SCAN WORKSHOP

vraag de gratis workshop tools aan

robertsnel.jpeg

Copyright © Robert Snel